Post by tynitadivest on Feb 12, 2022 10:02:35 GMT 10
------------------------------------------
▶▶▶▶ RTS Siege Up! - Medieval War ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ RTS Siege Up! - Medieval War IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats onbeperkt munten ▞▞▞
▞▞▞ RTS Siege Up! - Medieval War 2022 version ▞▞▞
Het is een coole game, maar iets dat de game echt verpest, is dat je troepen achtervolgingen verzamelen als je ze ergens buiten bereik plaatst, het maakt het spel bijna onmogelijk om sommige niveaus te verslaan en het is erg vervelend
Goed concept maar slecht uitgevoerd, de tutorial is extreem glitchy en de AI is extreem moeilijk voor een beginner. Met name als ik in de tutorial bij de kazerne kom, loopt het spel vast.
Het is het tijdperk van de rijken, maar uitgekleed. Ik zou graag sneltoetsen willen zien voor het selecteren van groepen troepen zoals op pc. Het zal het beheer ervan gemakkelijker maken.
Blaeu, were building up an international reputation. It would be ... tile activity and of banking in the later Middle Ages such problems had a.
Mooi hoor
○Introducing a new RTS game ○Simulation x Battle x GvG ○ Introducing a new feature allowing for boss raids involving up to 50 players!
Uitstekend spel is er echt dol op, net als pc. het enige probleem is dat ik cheats heb gekocht maar er geen toegang toe heb. Ik heb ook geprobeerd ze opnieuw te kopen, maar er staat dat ik ze al heb maar geen toegang heb.
Dopest ACTUAL rts die ik tot nu toe aan de telefoon ben tegengekomen, verrast tot nu toe. Zal updaten als dingen veranderen, want ik ben slechts ongeveer 6 of 7 fasen in het spel, maar tot nu toe geen teleurstellingen
Geweldig spel. Het enige probleem is dat mijn eenheden dom zijn en boeren aanvallen als ze geen bedreiging vormen. Als ik me een seconde omdraai, doden ze alles wat beweegt, en geven ze geen prioriteit. Spel is moeilijk. Bewerken: oorspronkelijk beoordeeld met 3 sterren, nu één. Mijn katapulten geven prioriteit aan torens in plaats van een poort, en ik verloor veel troepen omdat ze boeren en torens bleven aanvallen. De moeilijkheidsgraad instellen op beginner helpt niet.
Deze game is moeilijk, net als de campagne, de vijand heeft het meeste voordeel van het eiland, niet alleen dat ze al soldaten hebben, dat is moeilijk, maar ze hebben ook troepen die je niet als boeman kunt maken, je enige troepen zijn zwaarden man, dit is PTW-game
AI doet een miljoen dingen voor je. De besturing reageert ook niet op de belangrijkste momenten.
Superhero Car: Mega Ramp Games Pakikipagsapalaran xfya
Geweldig spel. Alles wat ik kan zeggen. Ik krijg nog steeds een bug en mijn gameplay wordt nu laggy. Maar nog steeds een geweldig spel
Untitled
Ik had dit een 5 sterren gegeven, maar het spel is legitiem onspeelbaar. Ofwel repareer je de vijanden A.I of zorg je ervoor dat ze je niet aanvallen.
Het voert zijn concept zeer goed uit: strategische oorlogsvoering en koninkrijksbeheer, maar verbeter alstublieft de besturing van het spel, ik verwijder alleen al vanwege de irritante besturing.
RTS Beleg! Middeleeuwse oorlog MOD APK
Verbazingwekkend absoluut geweldig, er is maar één ding dat dit nog beter zou maken, zoals verschillende facties zoals elfen, orks, dwergen, ondoden en ook griezels in het bos toevoegen, behalve dat geweldige spel
goed spel, maar 'au' controle
Bekijk de nieuwste en meest gespeelde titels in deze categorie op Steam. Nieuw en populair. Bestverkocht. Wat jullie spelen. Hoogste waardering. Aankomend.
Het is erg leuk en verslavend, maar het zou leuk zijn om belegeringstorens te hebben om op de muren van kastelen en zo te komen, maar rondom het is een geweldig spel om te spelen en je eigen kaarten te ontwerpen.
Er zijn een aantal functies die ik graag zou willen toevoegen, vooral als je dubbelklikt op een eenheid, zou het alleen dat type eenheid moeten selecteren in de buurt van de eenheid waarop ik heb geklikt. Niet elke eenheid die in de buurt is van de eenheid waarop ik heb geklikt. Ook is de tweede missie misschien te moeilijk voor spelers die voor het eerst spelen, ik denk dat je de pkayers meer tijd moet geven om eerst vertrouwd te raken. En ja, healing units moeten mogelijk zijn. En ook meer maatwerk, zoals kleuren, en misschien zelfs vlaggen. Al met al zag ik het potentieel in deze game.
Het is zo moeilijk en ik zou willen dat er een instelling was zoals gemakkelijk, normaal en moeilijk
Ik zal voorstellen dat je in de volgende update meer niveau toevoegt, omdat de meesten van ons het spel hebben uitgespeeld. ik hou van dit spel
Leuk spel, maar het ZAL je telefoon opwarmen en houd er rekening mee dat de gezondheid van je batterij in de loop van de tijd veel sneller zal verslechteren. Hierdoor onspeelbaar
... Abuela amateur bbw, 2 tazas de bombones, Efecto mandela star wars luke, ... Captura en video de android a pc, Aniversario c&a, Cortina decor estor,
Bedankt voor het toevoegen van een aangepast spel en online modus! Voeg meer kaart toe aan het aangepaste spel en voeg beschaving toe aan het spel: Perzisch, Rome, Engels, Frans en meer beschaving. Bedankt voor dit spel, het is het beste!
Reflections 7 - KU Leuven
Het is te snel, het duurt 30 seconden voordat ze je komen vermoorden
Het is een heel leuk spel, maar ik hoop in de toekomst een optie toe te voegen waarmee je je eigen muur rond je stad kunt bouwen en niet beperkt wordt door de kaart. Maar al met al is het een heel leuk spel
Beetje saai, te simpel.
Waarschijnlijk de op één na beste game uit mijn persoonlijke ervaring. Maar over het algemeen is het nog steeds DA BEST 👌.....UwU de reactie van de ontwikkelaar één voor één voelde alsof dit YouTube-commentaar was. Ik moet je respecteren om toewijding te hebben om alle reacties zelf te beantwoorden
👌👌👌
Ik wou dat ze een hoofdmodus hadden waarin je in wezen een basis kon bouwen, of meerdere basissen en een grote kaart kon verkennen
Echt een goede game Maar ik geef drie sterren 🌠🌟🌠 omdat er nieuwe updates nodig zijn. Ik stel ook voor om wat nieuwe ideeën uit pc-games (Cossacks-bloemlezing) te kopiëren ... En anders is het een geweldig spel voor mij ...
Het maakt niet uit of je de moeilijkheidsgraad verandert. Na het begin begin je bij de basis terwijl je tegenover twee vijanden staat die al zijn gebouwd. Wil je vals spelen wat portemonnee uitgeven. Dus als je download, veel succes.
Zijn crashes.
Ik vind het geweldig, herinner me aan het tijdperk van het rijk, maar ik haat het wanneer de bugs komen, wanneer je een object kunt selecteren maar het niet kunt verplaatsen en de bugs die je zei "opgelost" nog steeds gebeurden, de camera stilstaat, dus ik moet de niveau keer op keer
Waarom is er geen Exit of vrij optie? Waarom ik de app op de achtergrond moet laten draaien of met geweld moet doden. Corrigeer dit alstublieft.
oehoe
Slecht zoomen. Altijd vertraging
Alphen Stad TV; AT5; ATOS TV; AVROTROS; AvroTros - Close Up; AvroTros - Opium ... Batley & Birstall News; Battle Observer; Beaconsfield Advertiser
Ik kan het blauwe en groene team niet vernietigen, het is erg moeilijk en hun werken samen, maak dat niveau alsjeblieft gemakkelijk, dan zet ik er 5 🌟 👍👍👍👏👏 aan het werk
Voor de liefde van God, laat me de tutorial overslaan
Zeer beperkend. Bouwbeperkingen, er kan alleen op bepaalde plekken gebouwd worden. Klein aantal niveaus. Je leger kan maar zo groot zijn. Het gaat meer om brute kracht dan om echte tactieken. Binnen een week het spel uitgespeeld. Andere wijze plezier
Het spel crasht, ik speel ongeveer 5 minuten en dan crasht het
Het spel is geweldig, maar de levels zijn een beetje te moeilijk. Ik ga geen cheat kopen
Het is te leuk
Zeer goede game-volledige strategie, maar plzzz voeg de muuroptie toe en upgrade de muur in de build-wachtrij
RTS Beleg! – Middeleeuwse oorlogsstrategie offline [v1.0.286] APK Mod voor Android is de strategie voor Android ontwikkeld door ABUKSIGUN.
Het idee is goed, alleen de besturing. Ik weet niet hoe vaak ik heb verloren omdat ik mijn eenheden niet in de goede richting kon krijgen